"АТБ-маркет" презентував свою четверту власну брендову лінію.
Торговельна мережа "АТБ-маркет" оголосила про запуск своєї нової торгової марки "День у День", як повідомила прес-служба компанії.
Кожного дня споживачі "АТБ" роблять вибір на користь продукції, що стає важливою частиною їхнього повсякденного життя. Назва "День у День" відображає цю постійну підтримку та чутливість до потреб покупців. Для нас критично важливо, щоб бренд "День у День" асоціювався не лише з якістю та вигодою, а й створював у людей враження щоденної турботи про себе та приносив позитивні емоції", - зазначає директор із маркетингу "АТБ-маркету" Олексій Юр'єв у коментарі для пресслужби.
Продукція під брендом "День у День" вже присутня на полицях магазинів "АТБ". Вона охоплює практично всі категорії товарів (серветки, мило, шампуні та інші засоби гігієни, чай, солодощі, кисломолочні продукти тощо).
Нова торгова марка стала четвертою власною брендовою лінією мережі супермаркетів АТБ.
Пресслужба повідомляє, що нова торговельна марка "День у День" займає проміжне місце в ціновій категорії між бюджетною ТМ "Розумний вибір" та ТМ "Своя лінія", яка орієнтується на товари середнього класу. Що стосується преміального сегмента, то в магазинах найбільшої національної торгової мережі представлені товари під брендом "De Luxe Foods & Goods Selected".
Повідомляється, що сьогодні товари власних торгових марок "АТБ" становлять близько третини загального асортименту магазинів. Виготовляються вони на замовлення "АТБ" і до їхньої якості висуваються жорсткі вимоги, за дотриманням яких стежить власна лабораторія компанії. Товари проходять перевірку за всіма органолептичними показниками.
Корпорація "АТБ" - об'єднання великих українських підприємств, що провадять діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На її підприємствах працює понад 70 тис. осіб.
За результатами 2023 року компанія "АТБ" внесла до бюджету 25,06 млрд грн у вигляді податків і зборів. Попри негативний вплив, викликаний війною, цей показник перевищив фінансові результати 2022 року на 4,62 млрд грн (у 2022 році – 20,44 млрд грн).
На 15 липня 2024 року мережа роздрібної торгівлі корпорації складається з 1228 магазинів, що є зниженням в порівнянні з 1316 магазинами у січні 2022 року.