Політолог Саакян розповів, чого очікувати після відставки міністрів, які подали заяви про звільнення.


Про це він повідомив під час ефіру на телеканалі Еспресо.

Зокрема він зазначив, що окрім міністрів, які подали заяви на звільнення 3 вересня, в Україні є ще кілька міністерств, які не мають постійних очільників.

Залишається відкритим питання не лише щодо списку міністрів, які підуть у відставку, але й щодо того, хто займе їхні місця. Адже, нагадаю, у нас є кілька міністерств, де наразі немає постійних міністрів, а лише тимчасово виконуючі обов'язки. Таким чином, ми говоримо про понад п'ять міністерств, де очікується призначення нових керівників. Відповідно, виникає ще одна інтрига: чи не очікує нас повна відставка Кабінету міністрів, що включатиме зміну прем'єр-міністра та призначення нових міністрів в рамках цього процесу. За словами Арахамії, обговорення призначення окремих міністрів або повної заміни всього уряду є на порядку денному. На цьому фоні візити до Сполучених Штатів віцепрем'єрки та керівника Офісу президента виглядають значущими, разом з відставкою керівника Укренерго та іншими кадровими перестановками, - зазначив він.

Олег Саакян зазначив, що для поточної моделі затяжного конфлікту, в якій знаходиться Україна, подібні зміни є цілком природними.

"Чому я сказав, що тут сходяться одразу декілька процесів, - тому що перш за все ми маємо питання кадрових змін окремих міністрів і під кожним із них давно крісло хиталося в силу політичних, або управлінських, або інших мотивацій, доходячи просто до посилення одних політичних команд і послаблення інших всередині самої влади. Але поруч із тим є й момент трансформації, який перезрів, у цілому модель управління, яка себе вичерпала режимом короткої війни і яка вже мала трансформуватися на режим довгої війни, в якій ми не знаємо, коли вона завершиться", - сказав він.

Політолог також наголосив на тому, що за час повномасштабного вторгнення змінився характер війни.

"Це абсолютно нормально і органічно, що під час війни мають відбуватися і кадрові заміни, і зміна самої моделі управління. Тому що характер війни два роки тому і характер війни і викликів зараз, які стоять перед державою, він абсолютно різний. Тоді можна було цілу низку питань поставити на паузу і сказати: після війни ними займемося. Але, як стало очевидно, що війна буде тривати достатньо довго, то всі ці проблеми, які були поставлені на паузу, вони почали валитися як зі скрині Пандори, оскільки вони ж і є причинами наразі низької ефективності державного апарату і, відповідно, нездатності набрати той коефіцієнт корисної дії, ефективність, яка б нам дозволяла говорити про впевнену перемогу України, бо в довшій війні змагаються державні машини", - вважає політолог.

Related posts