Європейський Союз вводить п'ятирічний додатковий тариф на електричні автомобілі з Китаю.


Сьогодні, 4 жовтня, Європейський Союз ухвалив рішення про введення мит на електричні автомобілі, імпортовані з Китаю. В окремих випадках це мито може досягати 45%. Інформацію про це оприлюднила DW.

Пропозиція Єврокомісії була винесена на голосування, і 10 країн-членів ЄС висловили свою підтримку. Чотири держави виступили проти, а ще 12 країн вирішили утриматися. Варто зазначити, що Німеччина, яка є провідною країною в європейському автомобільному виробництві, проголосувала проти, тоді як Іспанія, що раніше підтримувала введення мит, змінила свою позицію і утрималася після візиту прем'єр-міністра Педро Санчеса до Китаю.

Додатковий податок на китайські електричні автомобілі буде діяти протягом п'яти років. Його ставка може досягати 35%, при цьому залишається також стандартне ввізне мито в розмірі 10%. Отже, загальна максимальна ставка може становити 45%.

Ставка має диференційований характер, причому максимальний розмір був встановлений для компаній, які вирішили не співпрацювати з інституціями ЄС. У той же час, для Geely ставка зменшена до 18,8%, для BYD – до 17%, а для Tesla – до 7,8%.

Китай уже подав скаргу на дії Євросоюзу до Світової організації торгівлі. Водночас переговори ЄС та КНР тривають.

"Це ще один етап на шляху до завершення антисубсидійного розслідування, яке проводить комісія. Тим часом Європейський Союз і Китай активно шукають альтернативне рішення, що відповідатиме вимогам СОТ та буде ефективним у вирішенні проблеми шкідливих субсидій, виявлених під час розслідування комісії, з можливістю контролю та забезпечення його реалізації", - зазначається в заяві Єврокомісії.

Цікаво, що європейські виробники автомобілів виступили проти введення додаткових обмежень, оскільки китайський ринок має для них велике значення, і вони стурбовані можливими репресіями з боку китайського уряду. Наприклад, у Volkswagen охарактеризували мита як "невірний шлях", а у BMW висловили побоювання щодо можливого початку торгової війни.

Нагадаємо, що в липні ЄС запровадив тимчасове мито на електромобілі з Китаю розміром до 37,6%. Паралельно почалося розслідування щодо субсидування виробників урядом КНР. Його результати оприлюднять 30 жовтня.

Раніше видання Фокус повідомляло, що китайська автомобільна компанія планує дистанційно деактивувати свої незаконно введені в експлуатацію електромобілі на території Росії.

Також ми писали, що в Європі стартують продажі нового Subaru Forester.

Related posts