Ford усвідомлює ризики, які походять від китайських виробників - Auto24


Пройшли ті часи, коли китайські автовиробники були посміховиськом для автомобільної промисловості. Вони не тільки припинили копіювання дизайну визнаних брендів, але й серйозно активізували свою інженерну гру. Тепер вони є силою, з якою потрібно рахуватися.

Досліджуйте також: Ford проводить відкликання 90 000 своїх автомобілів через проблеми з обривом клапанів у двигунах.

Після поїздки до Китаю, яка включала тестування місцевих автомобілів, керівник Ford зробив важливе відкриття. Як повідомляє The Wall Street Journal, Джим Фарлі висловився перед членом правління Джоном Торнтоном, зазначивши, що китайські виробники електромобілів становлять "екзистенційну загрозу". Під час одного з візитів до генерального директора приєднався фінансовий директор Джон Лоулер, який відверто вказав на те, що "ці компанії випередили нас у розвитку".

Генеральний директор Ford зазначає, що "вже спостерігав цей сценарій", вказуючи на успіхи Toyota, Honda та інших японських автомобільних компаній, які з 1980-х років суттєво витісняли американські бренди з ринку. Аналогічно, Фарлі відзначив зростаючу роль китайських автогігантів, порівнюючи їхній прогрес із значними досягненнями Hyundai та Kia за останні десятиліття, особливо в сегменті електричних автомобілів.

Як Форд відбивається? На початку лютого Фарлі оголосив, що "команда skunkworks" працює над новою платформою, призначеною для доступних електромобілів, щоб боротися з китайцями, а також з Tesla. Тим часом компанія збирається випустити повністю електричний невеликий кросовер Puma, але навряд чи його продаватимуть у Сполучених Штатах. Основним ринком для Puma-E, ймовірно, буде Європа, де компанія нещодавно відклала свою амбітну мету перейти на чисто електричні моделі до 2030 року.

Електромобілі з характерним блакитним логотипом були рідкісним явищем на ринку. Запланований на 2027 рік вихід електричного трирядного позашляховика, який спочатку мав дебютувати у 2025 році, зрештою скасували минулого місяця. Крім того, Ford вирішив зменшити витрати на виробництво електрокарів на 10% і вдруге відтермінував запуск нового електричного пікапа F-150. Його прем'єра, спочатку запланована на 2025 рік, потім перенесена на 2026 рік, тепер затримується до 2027 року.

Можна зазначити, що Ford в останні роки ухвалив декілька досить цікавих рішень. У минулому році компанія вирішила зупинити виробництво Fiesta, одного з найулюбленіших моделей на європейському ринку. Відхід цього компактного автомобіля стався після того, як у 2022 році було закрито виробництво Mondeo, а Focus планують зняти з конвеєра у 2025 році. Ці три моделі вже кілька років не виробляються в США, де Mondeo був відомий під назвою Fusion. Що стосується великого Taurus, то його виробництво припинили у 2019 році.

Безліч урядів по всьому світу почали усвідомлювати потенційну "загрозу" з боку Китаю і впровадили мита на електромобілі, що виготовляються в цій країні, для зовнішніх ринків. Нещодавно адміністрація Байдена запровадила суворе 100% мито на китайські електричні автомобілі. Офіс торгового представника США повідомив, що дане імпортне мито вступить в силу 27 вересня.

Наступного тижня в Європейському Союзі планують провести голосування щодо підвищення мит. Як зазначає Automotive News Europe, ЄС має намір запровадити мито у розмірі 36,3% для компанії SAIC. Материнська компанія Volvo, Geely, може зіткнутися з митом у 19,3%, тоді як автомобілі BYD, що постачаються до європейського ринку, підпадатимуть під тариф у 17%. Проте, за інформацією Bloomberg, існує ймовірність, що ці ставки можуть бути знижені.

Related posts