У КМДА висловили свою позицію щодо заяви Державної аудиторської служби (ДАСУ), підкресливши, що надана інформація є недостовірною і має маніпулятивний характер, зокрема в контексті переплат за транспортування вагонів метрополітену з Польщі.


Оприлюднені дані Державної аудиторської служби (ДАСУ) про нібито надмірну переплату столичного метрополітену за транспортування подарованих вагонів з Польщі, що перевищує в шість разів, є упередженими та маніпулятивними. Вибір компанії, яка виконала перевезення 60 вагонів метрополітену з Варшави, був здійснений відповідно до чинного законодавства через електронну платформу закупівель "Прозорро".

Цю інформацію озвучили в Київській міській державній адміністрації, коментуючи результати перевірки фінансової діяльності метрополітену столиці, проведеної Державною аудиторською службою України.

У КМДА підкреслили, що фірму, яка здійснила транспортування 60 вагонів метро з Варшави до Києва, обрали за допомогою електронної системи "Прозорро", що відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

"Переможцем було визнано особу, яка відповідала всім критеріям. Додатково, Державна аудиторська служба України підтвердила, що під час здійснення цієї закупівлі не було виявлено жодних порушень", - зазначено в повідомленні.

Вартість транспортування 60 вагонів з Варшави була розрахована з урахуванням особливостей вантажу (довжина кожного вагона становить 20 метрів), технічних вимог до публічних тендерів, маршруту перевезення між державами ЄС та Україною, а також потреби в страхуванні вантажу, зазначили у КМДА.

Перевозили вагони метро автотранспортом. Це перший подібний досвід із перевезень подібних вантажів.

"Враховуючи сукупність усіх вимог, була сформована очікувана вартість закупівлі послуг", -зазначили у столичній адміністрації.

Після отримання коментарів від ДАСУ щодо нібито завищеної вартості, київський метрополітен також звернувся до відкритих джерел, на які посилається Служба, з проханням надати інформацію щодо підтвердження вартості відповідно до зазначених вимог.

"В отриманій відповіді було зазначено, що ця компанія є експедитором, власного транспорту не має і може надати інформацію тільки в разі замовлення (здійснення) фактичного перевезення після перемовин із субпідрядниками. Зазначене підтверджує неповноту методу порівняння інформації з відкритих джерел та необ'єктивність висновків ДАСУ", - зазначили в КМДА.

Крім того, в адміністрації столиці підкреслили, що компанія надала всі потрібні документи, коментарі та зауваження під час проведення інспекції. Проте Державна аудиторська служба не врахувала ці матеріали при складанні звіту.

"Тому інформація, оприлюднена Службою, виглядає некоректною та маніпулятивною", - прокоментували у КМДА результати аудиту про переплату за доставку вагонів метро з Польщі.

Related posts