Китай і Європейський Союз тривають у діалозі стосовно ввезення електричних автомобілів: чи стане це початком тарифної конфронтації або ж буде досягнуто угоди?
Перемови між Китаєм та Європейським Союзом. Зображення - Hinrich.
Цю інформацію наводить "Kreschatic" із посиланням на SCMP.
У Брюсселі відбулися тривалі дискусії між єврокомісаром з питань торгівлі Валдісом Домбровскісом та китайським міністром торгівлі Ван Веньтао. Незважаючи на відверту та конструктивну атмосферу зустрічі, учасники не змогли дійти до остаточного рішення.
Головною проблемою стало питання субсидування Китаєм своїх виробників електромобілів, що, на думку ЄС, спотворює конкуренцію на європейському ринку. Китай, у свою чергу, рішуче заперечує ці звинувачення, стверджуючи, що успіх їхніх компаній зумовлений інноваціями та технічною майстерністю.
Європейська комісія розглядає можливість запровадження антидемпінгових мит, які можуть досягати 35,3% для деяких виробників з Китаю. Це рішення може завдати серйозного удару по китайському експорту, особливо на фоні зростаючого попиту на електромобілі в Європі. У той же час, Китай попереджає: якщо ЄС продовжить наполягати на впровадженні цих мит, Пекін готовий вжити рішучих заходів у відповідь, що може призвести до суттєвих торгових напружень.
Попри наявність ризиків, обидві сторони демонструють політичну рішучість продовжувати діалог, прагнучи знайти таке рішення, яке б задовольняло інтереси всіх учасників і відповідало вимогам Світової організації торгівлі. Проте ситуація складається не на їхню користь — остаточне рішення щодо мит Європейського Союзу має бути ухвалене до кінця жовтня, а перспектива досягнення компромісу залишається невизначеною.
Нагадаємо, що раніше ми зазначали, що Угорщина звернулася до Європейського Союзу з проханням про додаткове фінансування для зменшення своєї залежності від російських газових постачань.