Клієнти ПриватБанку висловлюють незадоволення через неочікувані списання: з їх рахунків зникають тисячі гривень.
У соціальних мережах люди повідомляють про крадіжки з дебетових і кредитних карток, часто через низку маленьких транзакцій по 500-600 гривень. У виписках отримувачем коштів вказується американська компанія UPS. Про це повідомляється в телеграм-каналі.
Клієнти повідомляють, що списання грошей відбуваються як на невеликі, так і на великі суми. Представники банку уточнили, що обмеження на витрати стосується тільки підозрілих веб-ресурсів, а основними причинами крадіжок є викрадення даних кредитних карт.
Банк має 120 днів для проведення розслідування та повернення коштів, але наразі не надає конкретних пояснень щодо причин виниклих труднощів, зазначаючи, що це "кампанія проти установи". Важливо зазначити, що обмеження на витрати в Інтернеті не поширюється на сайти, які не вважаються підозрілими, тому суми списань можуть бути різними.
Менеджери фінансової установи радять клієнтам звертатися до правоохоронних органів, оскільки, за їхніми словами, банк не відповідає за подібні ситуації.
Нагадаємо, що ПриватБанк рекомендує очікувати три роки, зазначаючи, що це є звичайною практикою.
Раніше ми писали про те, що ПриватБанк розширив функції мобільного застосунку: достатньо кілька кліків
Крім того, Знай.ua повідомляв, обіцяні 17% не додадуть радості: як насправді зміняться пенсії у 2025 році