Парадоксальна ситуація. Виявляється, що смартфони можуть сприяти підвищенню концентрації студентів під час навчання, згідно з недавнім дослідженням.
Дослідження, проведене в Університеті Південного Іллінойсу, засвідчило, що однохвилинні технологічні перерви дали змогу студентам використовувати телефони рідше й водночас досягати кращих результатів на тестах.
У дослідженні взяли участь студенти, яким було дозволено користуватися своїми телефонами лише під час коротких перерв після 15 хвилин лекцій. Це допомогло зменшити їхнє відволікання та покращити зосередженість.
Науковці також підкреслюють, що учні, які проходили сесії з короткими перервами тривалістю одну хвилину, демонстрували кращі середні показники на тестах — понад 80%. Професор Раян Реднер, головний автор дослідження, пояснює, що така коротка пауза може надати студентам можливість перевірити свої повідомлення, що зменшує спокусу відволікатися на телефон під час навчального процесу.
Проте, аналіз виявив значну варіативність даних, що вимагає проведення додаткових досліджень.
Однак дослідники вірять, що подібні технологічні паузи можуть стати суттєвим кроком до вдосконалення навчального процесу, запроваджуючи більш м'який підхід до регулювання використання мобільних гаджетів у класах.