Що діяти, якщо ви втратили повістку, отриману поштою?


У випадку, якщо з незалежних причин інформація не була отримана, ви маєте право оскаржити рішення.

В Україні розпочалися розсилки повісток поштою, і перші з них вже отримали адресати. Це викликало у громадян безліч запитань, зокрема, що робити в разі, якщо повістка не прийшла або була втрачена.

Адвокатка Марина Бекало у коментарі ТСН.ua розповіла про нюанси такого повідомлення. Вона зазначає, що територіальні центри комплектування можуть розглядати повістку як врученою, навіть якщо її фактично не отримали.

Якщо особа не знаходиться за адресою своєї реєстрації або відмовилася прийняти лист, це також розглядається як його вручення.

Наприклад, якщо поштову скриньку було пошкоджено або громадянин не отримав повідомлення з інших причин, це не звільняє його від відповідальності. Тому ТЦК все ж отримуватиме документальне підтвердження від "Укрпошти", що лист був доставлений.

"Чи є причини вагомими, чи ні, ТЦК розглядатиме це як факт вручення повістки. ТЦК та СП не визнаватимуть неприбуття поважною причиною, якщо, наприклад, пошта була пошкоджена або особа не отримала повідомлення," - додає Бекало.

Існують також випадки, коли особа насправді не отримала повідомлення від ТЦК.

"Наприклад, ТЦК та СП складає постанову про притягнення до адміністративної відповідальності. Через 10 днів вона набуває чинності та передається до виконавчої служби. Виконавець зобов'язаний відкрити виконавче провадження і далі здійснювати заходи. Накладати арешти на банківські рахунки та інше", -- пояснює Бекало.

Адвокатка зазначає, що таку постанову можна оскаржити в суді.

У ситуаціях, коли повістка не була доставлена з об'єктивних причин, таких як пошкодження поштової скриньки, адвокат Марина Бекало рекомендує вжити наступні кроки:

Це може стати основою для оскарження постанови ТЦК у суді.

Юристка роз'яснила, які дії слід вжити, якщо повістка від військкомату надійшла до адресата із затримкою, не з вини громадянина, і терміни, зазначені в документі, були порушені.

"У такій ситуації є можливість подати скаргу до "Укрпошти" і підтвердити, що військовозобов'язаний звернувся до ТЦК не з власної провини. Також можна отримати інформацію про відправлення та доставку листа", - зазначає адвокатка.

Бекало додала, що в першу чергу отримають повістки поштою ті, хто оновив дані.

"Першим прийдуть повістки тим, про кого є дані в реєстрах. Це, як правило, ті, хто оновив дані. Їх простіше викликати. Знайти дуже важко буде тих, хто не має місця реєстрації. Треба проводити роботу і з'ясовувати місце роботи, надсилати повістку на місце роботи", -- зазначає юристка.

Нагадуємо, що у разі, якщо особа не відвідала територіальний центр комплектування та соціальної підтримки у вказаний день, зазначений у повістці, центр ініціює справу про адміністративне правопорушення. На основі зібраних документів керівник ТЦК та СП має право винести постанову про вчинене порушення.

Після того як керівник ТЦК затвердить постанову, чоловік отримує повідомлення про накладення адміністративного штрафу. Це повідомлення повинно бути надіслане протягом трьох місяців з моменту ухвалення рішення, але не пізніше ніж за рік після виявлення правопорушення.

Після цього повідомлення про накладення штрафу надсилається за адресою, де зареєстровано правопорушника. Від моменту отримання такого повідомлення, особа має 15 днів для здійснення добровільної оплати штрафу.

Громадяни мають право оскаржити рішення в суді, якщо вважають, що при його оформленні були допущені помилки. У цьому випадку питання про сплату штрафу розглядається судом.

Раніше "Телеграф" повідомляв про ключові аспекти, пов'язані з отриманням повістки через пошту. Ігнорування рекомендованого листа від ТЦК може призвести до серйозних наслідків, таких як проблеми з поліцією чи судовими органами.

Related posts