Європейський суд: Facebook не має права використовувати особисту інформацію користувачів для реклами.
Суд Європейського Союзу підтвердив, що американська компанія Meta, якій, зокрема, належать соцмережі Facebook та Instagram, не має права використовувати персональні дані для таргетованої реклами користувачів.
Цю інформацію наводить прес-служба Суду, з якою ознайомилась "Європейська правда".
Суд Європейського Союзу розглянув справу, пов'язану з компанією Meta, за позовом австрійського активіста Макса Шремса.
У 2020 році він звернувся до суду в Австрії проти компанії, стверджуючи, що в налаштуваннях соціальної мережі не вказував інформацію про свою сексуальну орієнтацію і заборонив її використання для цілей таргетованої реклами.
На одному з публічних заходів Шремс відкрито зізнався у своїй сексуальній орієнтації, зазначивши, що є геєм. Після цього він почав помічати в соцмережах Meta рекламу, що відповідає його новому статусу.
Суд ЄС став на бік австрійського активіста, зазначивши, що особисті дані про користувачів Meta, отримані не безпосередньо соцмережею, мають оброблятись відповідно до Загального регламенту про захист даних.
Це означає, що онлайн-платформа "не має права обробляти інші дані, пов'язані з сексуальною орієнтацією цієї особи, отримані за межами платформи, з метою агрегування та аналізу цих даних, щоб пропонувати цій особі персоналізовану рекламу", йдеться в повідомленні Суду.
Варто підкреслити, що американська технологічна компанія Meta вже не вперше опиняється під прицілом розслідувань європейських установ.
У минулому році компанію покарали рекордним штрафом у 1,2 мільярда євро за порушення європейських норм, що регулюють захист особистої інформації.
У липні цього року Європейська комісія висунула звинувачення проти Meta за порушення норм регулювання технологічних платформ в Європейському Союзі через нову рекламну модель "плати або погоджуйся", яка була нещодавно впроваджена.