"Укрзалізниця" виявила нову аферу щодо продажу квитків на затребувані поїзди -- Delo.ua


Якщо ваша організація займає місце серед десяти найкращих у своїй галузі, якщо ви активно розвиваєте прозорий бізнес і добросовісно виконуєте свої податкові зобов'язання на користь держави, ми запрошуємо вас долучитися до ініціативи "Економічна відповідальність: Найкращі платники податків 2024".

Цю інформацію надав Олександр Перцовський, який очолює напрямок пасажирських перевезень в "Укрзалізниці".

"Зазначаємо, що спекулянти на квитки намагаються обійти процес ідентифікації за допомогою "Дії" під час придбання квитків на затребувані маршрути," - підкреслив він.

Перцовський зазначив, що впродовж останніх тижнів працівники "Укрзалізниці" здійснили "контрольні закупівлі" і виявили кілька аналогічних ситуацій.

"Ті, хто ділиться інформацією зі свого облікового запису Дії в обмін на обіцянки отримати квитки чи грошову винагороду, повинні усвідомлювати, що їхній акаунт буде заблоковано, і можливість купити квиток чесно для вас уже не існуватиме. Ніколи," - підкреслив Перцовський.

Він повідомив, що за ініціативою "Укрзалізниці" розпочато кримінальні справи, пов'язані з можливими випадками кібер-шахрайства у сфері продажу квитків.

Перцовський звернувся до пасажирів "Укрзалізниці" з проханням бути обережними та не потрапляти на гачок шахраїв, не ділячись своїми даними для авторизації.

"Вибирають квитки спекулянти з того ж пулу, що доступний і всім вам: продаж заздалегідь, повернення квитків перед поїздкою. Ви їх можете купити заздалегідь за 20 днів чи "зловити" так само, не переплачуючи і не підігруючи зловмисникам", - зауважив він.

Окрім цього, в УЗ усвідомлюють, що спекулянти прагнуть зберегти свої прибутки і завжди знайдуть способи маніпулювати ситуацією. Проте вони запевнили, що продовжать свою роботу і найближчим часом представлять ряд технічних удосконалень, які значно зменшать ризики, пов'язані з ідентифікацією.

"Це не стільки фінансове питання (адже компанія завжди отримує кошти за продаж квитків), скільки питання нашої репутації, і тут немає місця для компромісів," - підкреслив Перцовський.

Зауважимо, "Укрзалізниця" розширює практику верифікації пасажирів на популярні міжнародні рейси через "Дія.Підпис". З серпня 2024 року купити квитки можна буде тільки після підтвердження особистості через додаток "Дія" або на новому сайті перевізника.

Related posts