Російські чиновники намагаються замінити залізничні пороми в Криму на баржі, повідомляє ЦНС.


Цю інформацію повідомляє РБК-Україна, посилаючись на дані Центру національного спротиву (ЦНС), а також її підтверджують Контракти.UA.

Зазначається, що результативне ураження логістичних шляхів на теренах тимчасово окупованого Криму, ускладнює утримання там військ держави-агресора.

Зокрема, суттєвого удару по логістиці росіян завдало знищення Силами оборони 22 серпня у порту "Кавказ" залізничного порому "Конро Трейдер". Ця операція зменшила втричі від базового показника пропускні спроможності перевезень залізничними поромами. І навіть фактично зупинила перевезення через відсутні залізничні пороми, які росіяни могли б оперативно залучити на даному напрямку.

У Центрі національного спротиву повідомили, що попередні пошкодження залізничної секції Кримського мосту зробили неможливим проїзд ешелонів з паливом. Керченська поромна переправа залишалася єдиною можливістю для постачання ресурсів до окупованого Криму.

Зараз окупанти активно шукають баржі, які можна було б адаптувати для транспортування залізничних ешелонів з паливом. Проте, досі російські сили не мають уявлення, як прибрати уламки затопленого порому, щоб звільнити підхід до берега, де він міг би прийняти залізничні цистерни, - повідомляється в джерелі.

В ЦНС повідомили, що у зв'язку з такою ситуацією, противник активізує постачання пального через тимчасово окуповані райони Донецької, Запорізької та Херсонської областей залізничним маршрутом Авіло-Успєнка (РФ) - Амвросіївка - Волноваха - Токмак - Мелітополь - Джанкой.

Отже, супротивник прагне подвоїти обсяги транспортування дизельного пального та бензину залізничними шляхами через так званий "північний обхід Кримського півострова", довівши їх до 160 вагонів щодоби.

Крім того, у Центрі національного спротиву повідомляють, що загарбники активно прокладають залізничну колію між Таганрогом і Іловайськом, а також між Маріуполем і Волновахою.

Нагадаємо, що 23 липня українські збройні сили здійснили перший удар по поромному судну в порту "Кавказ". Вважалося, що в результаті атаки міг постраждати залізничний пором "Конро Трейдер". Серед членів екіпажу були зафіксовані випадки загибелі.

У Генштабі зазначили, що росіяни перевозили цим поромом залізничні вагони, автотранспорт і контейнери у військових цілях.

Другого разу Сили оборони завдали удару по порту "Кавказ" 22 серпня. Згідно з офіційною інформацією, залізничний пором "Конро Трейдер" зазнав повного затоплення.

У той же час російська сторона завершила будівництво нової залізничної лінії, що з'єднала Ростов-на-Дону з Кримом, проходячи через тимчасово окуповані українські населені пункти Маріуполь, Бердянськ і Мелітополь, розташовані поблизу узбережжя Азовського моря.

Related posts